.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از احمدی نژاد تا نماینده شمالی ....
بازخوانی دو سخنرانی و دو کلمه حرف حساب با اقای نماینده !
شمال نیوز : چه خوب است نماینده مردم فرهیخته رشت که یک ایثارگر است و بالتبع توقع از او بیش از دیگران است در مواقع مختلف به دور از حزب و جناح گرایی ها و سیاسی کاری ها، مواضع اصولی اتخاذ نماید و عملاً خواسته شهدا و جامعه ایثارگران و جانیازان و خانواده شهدا همین است....

پس از برگزاری جشن سالروز پیروزی دولت تدبیر و امید، خبرگزاری ایسنا وابسته به جهاد دانشگاهی و نزدیک به جریان اعتدال در خبری جهت پوشش خبری سخنرانی غلامعلی جعفرزاده در این مراسم نوشت: " نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی منتقدان دولت را افرادی بی اصل و نصب و بدون ریشه دانست و گفت: عملکرد دولت به شدت مورد هجمه قرار دارد". طبیعی بود که به دنبال این خبر خبرگزاری هم فکر این نماینده رشت، برخی از رسانه ها آن بخش خاص و اهانت آمیز از سخنرانی وی را تیتر نمایند. اما به دنبال این اطلاع رسانی ها، غلامعلی جعفرزاده طی یادداشتی انتشار این خبر را سیاه نمایی و ترور شخصیت از سوی جریان نفاق نامید و به نوعی گفته های خود را توجیه نمود و از تحریف سخنانش خبر داد و گفت که منظورش چیز دیگری بوده است و در پایان این یادداشت نیز به زعم خود تحریف کنندگان سخنانش را تهدید به پیگیری حقوقی کرد. این در شرایطی است که ایسنا خبرگزاری هم فکر آقای جعفرزاده و دوستانش بود که ابتدا متن خبر را اینگونه منتشر نمود.

اما نکته قابل تامل در این زمینه یادآوری ماجرای احمدی نژاد و خس و خاشاک است و باید از آقای جعفرزاده پرسید که " آیا ماجرای احمدی نژاد و خس و خاشاک را به یاد می آورید؟! "

احمدی نژاد در 24 خرداد 1388 یعنی دو روز پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در اجتماع حامیانش گفت : " در انتخابات ایران 40 میلیون نفر خودشان بازیگر اصلی و تعیین‌کننده اصلی بوده‌اند. حالا چهار تا خس و خاشاک این گوشه‌‌ها کاری می‌کنند، بدانید این رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی آنان نخواهد گذاشت. 70 میلیون ملت ایران و 40 میلیون شرکت‌کننده در انتخابات همه عزیزند، همه ملت ایرانند و همه هم‌دلند و دولت خادم همه آنان و در خدمت همه آنهاست. رقابت‌ها به پایان رسید و دوره دوستی‌ها و ساختن‌ها آغاز شد" . واضح بود احمدی نژاد از کلیه 40 میلیون رای دهنده یعنی رای دهندگان به خود و میرحسین موسوی و سایر کاندیداها تشکر نموده و صرفاً کسانی را که اقدام به آشوبگری و آش زدن بانک ها و ادارات و خودرو های مردم کرده بودند را خس و خاشاکی نامید که در جریان رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی نخواهند داشت و فیلم این بخش از سخنرانی او چندین نوبت در تلویزیون پخش شد. اما علیرغم اینکه سخنرانی احمدی نژاد به طور زنده از تلویزیون پخش شد و میلیون ها نفر آن را دیده بودند، اصلاح طلبان و هم فکران آقای جعفرزاده در جریان اعتدال با بداخلاقی و فرافکنی سخنان احمدی نژاد را تحریف کرده و او را متهم نمودند که ملت و تمامی حامیان موسوی را خس و خاشاک نامیده است. تحریفی که در آن ایام فتنه شرایط را پیچیده تر کرد و کینه ها را افزود .

سئوال این است که غلامعلی جعفرزاده در خصوص این تحریف آشکار سخنان رییس جمهور وقت چه واکنشی داشته است؟ تحریف و تهمتی که با گذشت چندین سال دوستان و هم فکران آقای جعفرزاده در جریان اعتدال هنوز دست از آن برنداشتند و آقای جعفرزاده نیز تاکنون موضع مشخصی نگرفته و چه بسا با دوستان سیاسی اش هم داستان باشد که البته برخی از شواهد و مستندات موجود همین را نشان می دهد!

اما این بار که به زعم آقای جعفرزاده سخنانش از سوی رسانه ها آن هم از سوی رسانه هم سوی سیاسی خود تحریف شده، بلافاصله از سویی مظلوم نمایی کرده و تحریف کنندگان را عامل تفرقه و نفاق معرفی می کند و از سویی دیگر آنها را تهدید به پیگیری حقوقی می کند !

چه خوب است نماینده مردم فرهیخته رشت که یک ایثارگر است و باالتبع توقع از او بیش از دیگران است در مواقع مختلف به دور از حزب و جناح گرایی ها و سیاسی کاری ها، مواضع اصولی اتخاذ نماید و عملاً خواسته شهدا و جامعه ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا همین است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 خرداد 1394
اين هم ازدروغگويي هاي حاميان اعتدال كذايي است اتفاقا درآ سخنراني احمدي نژادبه چهل ميليون ايراني تبريك گفت
نا شناس 30 خرداد 1394
دكتر دمت گرم از سايه ات هم ميترسند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.